Anexa la ordinul ministrului educatiei, cercetarii si tineretului
nr. 5742/28.10.2008
C A L E N D A R U L
miscarii personalului didactic din învatamântul preuniversitar
pentru anul scolar 2009 - 2010
În conformitate cu prevederile art. 11 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul
personalului didactic cu modificarile si completarile ulterioare, lucrarile privitoare la
mobilitatea personalului didactic din învatamântul preuniversitar de stat se organizeaza
la nivelul inspectoratelor scolare si sunt coordonate de comisia de mobilitate a
personalului didactic numita, prin decizia inspectorului scolar general, pâna la data de
5 ianuarie 2009. Comisia este formata din:
a) presedinte - inspector scolar general adjunct cu atributii în domeniul
managementului resurselor umane;
b) vicepresedinte - inspector cu atributii referitoare la managementul resurselor
umane/inspector scolar cu managementul institutional/inspector scolar de specialitate;
c) secretari - inspectori cu atributii referitoare la managementul resurselor
umane/inspectori scolar cu managementul institutional/inspectori scolari de
specialitate/directori de liceu;
d) membri - inspectori scolari de specialitate/inspectori scolari/profesori metodisti,
câte unul pentru fiecare specialitate, consilierul juridic si analistul programator de la
inspectoratul scolar judetean/al municipiului Bucuresti.